Při nákupu nad 1.200 Kč si můžete vybrat ze 3 dárků: 20 g eko dezinfekce, eko regenerace nebo eko odstraňovače skvrn a pachů. A za nákup nad 1.500 Kč vás odměníme keramickým difuzérem zdarma.

Ecopets a COVID-19 Coronavirus

Ecopets a COVID-19 Coronavirus BEZPEČNÉ doručení - jen PLATBOU PŘEDEM

 

Prodloužili jsme čas, který denně strávíme vybavovaním objednávek a snažíme se "balíkový blázinec" co nejlépe a najrychleji zvládnout.

Kvůli mimořádné situaci dočasně pozastavujeme platbu na dobírku. Až do odvolání doručujeme objednávky jen po platbě převodem. Aktuálně máme průměrnou dobu zasílání balíku po obdržení peněz na našem účtě přibližně 1,5 dne.

Předpokladám však, že se doba dodání bude prodlužovat, protože nám dodavatelé nestíhají dodávat do výroby suroviny.

Proto buďte prosím trpěliví a přihlédněte na vzniklou situaci.

Proč jsem zrušila dobírku? Protože kurýrní služby přišli s prosbou a tlakem na všechny e-shopy. Viz dole zkopírovaný rozhovor s rybizak.cz

V případě jakýchkoliv otázek jsme tu kdykoliv pro vás.

Kontaktujte mě na katarina.bukovini@gmail.com nebo na telefonním čísle +420777112636.

Děkuji předem za pochopení

Katka

 

tady sdílím informaci od e-shopu rybizak.cz:

Proč jste zrušili dobírku a doručení Zásilkovnou?

Kurýrní služby přišly s požadavkem na vypnutí dobírky samy:

"Žádáme vás, aby příjemci zásilek platili zboží předem. Toto opatření je velmi důležité pro eliminaci rizika přenosu nákazy. Pokud se množství zásilek doručovaných na dobírku nesníží, může dojít k vypnutí této služby."

 

"Prosíme, apelujte na své zákazníky aby využívali platbu předem."

 

Co se týče dobírky, jsme nyní pod velkým tlakem. Nevíme, kdy přijdou nečekané okolnosti, kvůli kterým bude náš e-shop nucen přestat fungovat. A potřebujeme nyní vyexpedovat co nejvíce zásilek zákazníkům, kteří si je opravdu zaplatí a vyzvednou. Máme informace od kolegů z jiných e-shopů, že je nyní vratkovost 5x vyšší než běžně, a to by pro nás byla obrovská zátěž. Navíc každý vrácený balík musíme rozbalit, roztřídit a navést do systému, a tak bychom měli méně času na odbavování zásilek pro další zákazníky.

 

Zásilkovnu jsme nyní stopli, protože každý den vchází v platnost nová opatření. Zásilkovna je postavena na tom, že budou otevřeny obchody, kde se nachází výdejní místa. To nyní nedokážeme my ani Zásilkovna zaručit. Už nyní máme přes 70 balíků na zavřených výdejních místech a je to velmi nepříjemné. Intenzivně to ale řešíme, aby zákazníci své balíčky dostali co nejdříve.

 
Používáme soubory cookie. Dalším procházením e-shopu proti tomu nic nenamítáte.